پاورپوینت نوشهرگرایی(New Urbanism)

دسته بندي : کتاب » فنی و مهندسی
نوشهر گرایی(New Urbanism)

این فایل حاوی فایل پاورپوینت در 14 اسلاید به معرفی نوشهرگرایی و الگو های مطرح در نوشهرگرایی اصول و فواید و انتقادهای وارد شده بر آن میپردازد.

بخشی از متن:
مهمترين سندي كـه بـه تشریح محتوای نظری جنبش نوشهرگرايي ميپـردازد منشور نوشهرگرایی است. اين منشور را كه در سال 1996 ميلادي و پـس از برگــزاري چهــارمين گردهمــايي ســالانه انجمــن نوشهرگرايي  بعنوان منشور نظري نوشـهرگرايي ارايـه شد ميتوان بيانيهاي در مقابل منشور آتن دانـست كـه در آن ديدگاه مدرنيستي به شهرسازي و معماري توسـط كنگره بين المللي معماران مدرن (سيام) مطرح شده بود

شهرسازی نوین در راستای پایداری محیطی ,بین محیط طبیعی و محیط انسان ساخت ارتباط برقرار می کند. برش عرضی معرفی شده در رهیافت نوشهر گرایی, نظامی از طبقه بندی عناصر بارز طراحی شهری است که برای هماهنگ سازی دامنه تغییرات ادارکی روستا تا شهر و سازمان دهی یک نظم مفید در این محدوده مورد استفاده قرار می گیرد.  در تعریفی دیگر نوشهرگرایی واحد های هماسیگی ,مجموعه اصولی را برای برنامه ریزی فراهم می کند که قابلیت پیاده روی و زیست پذیری واحرهای همسایه و خلق محیط دوستانه برای عابرات از نکات مهم آن است.
نهضت نوشهرگرایی در واحد های همسایگی طراحی شده , کاربری های مسکونی از آپارتمان گرفته تا خانه های تک نفری  و ویلایی را فراهم می کندکه می تواند همه اقشار در آمدی را پشتیبانی کند.
اهداف آن درصد حمایت از محیط های طبیعی و مسکونی است. در نگرش نوشهرگرایی ارتباط واحدهای همسایگی با محیط اطراف مورد توجه قرار میگیرد و همچنین از مراکز شهری و فضاهای باز برای عموم شهروندان حمایت میشود. 
دسته بندی: کتاب » فنی و مهندسی

تعداد مشاهده: 3762 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:427 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252