پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (الگوبرداری) نوشته پرویز فتاحی

دسته بندي : کتاب » صنایع
پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (الگوبرداری) نوشته پرویز فتاحی انتشارات پیام نور در قالب pptx و در حجم 46 اسلاید جامع:

بخشی از متن: 
در طی سال‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی در حوزه های مختلف تکنولوژیکی، رویه‌های دستورالعمل ها و غیره بوده ایم. این تغییرات در تمامی سیستم های تولیدی، خدماتی و اداری به طرق مختلف مشاهده می گردد. در محیط‌های جدید تجاری، بر کار تیمی و بهبود مستمر تأكيد بیشتری می گردد. نتیجه این تغییرات، افزایش آگاهی نسبت به نیازهای مشتریان و تمرکز بیشتر بر رقابت و تجارت در داخل سازمان خواهد بود.
الگوبرداری موجب تمرکز سازمان بر محیط خارجی و بهبود کارایی فرایندها می شود.
با توجه به تعداد و وسعت تغییرات محیط خارجی می توان دریافت که هیچ فرد یا شرکتی نمی‌تواند از عملكرد جاری خود رضایت داشته باشد. مزایای رقابتی سازمان‌ها بدلیل افزایش روز به روز ورود رقبا به صحنه فعالیت، افزایش پیچیدگی ساز و کارهای بازار و گستردگی سطح رقابت، به طور دایم در حال فرسایش است. 

الگوبرداری به کارمندان اجازه می دهد که از عملکرد خویش شناخت کافی به دست آورند. یعنی بدانند که اکنون در چه مرحله ای هستند و از چگونگی موقعیت خود در مقایسه با دیگران مطلع گردند. بدین وسیله شرکت از آنچه که می تواند به دست آورد، آگاه شده و در نتیجه وضعیت شرکت برای ایجاد تغییر، بهبود می یابد.
الگوبرداری، طی دهه ۱۹۵۰ یعنی زمانی که از الگوها یا استانداردها برای سنجش عملکرد تجارت بر حسب معیارهای هزینه، فروش و نسبت های سرمایه گذاری استفاده به عمل می آید، ظاهر شد.
شرکت رنک زیراکس یکی از سازمان هایی است که از الگوبرداری به صورت گسترده استفاده کرده است. 
دسته بندی: کتاب » صنایع

تعداد مشاهده: 4865 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:265 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252