پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمانهای آموزشی دانشگاهی (مفاهیم و تئوری های آموزش

دسته بندي : کتاب » مدیریت
پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمانهای آموزشی دانشگاهی (مفاهیم و تئوری های آموزش و یادگیری در آموزش عالی) نوشته حمید ملکی در قالب pptx و در حجم 73 اسلاید:

بخشی از متن:
تبارشناسی آموزش 
آموزش در لغت به معنی یاد گرفتن، آموختن و آگاهانیدن به کار می رود. و در اصطلاح علمی، عبارت است از انتقال ارزش ها به وسیله افرادی که آنها را پذیرفته اند با کاربرد روش های خاص برای انتقال معرفت و ارزش. 

آموزش به امر انتقال دانش و معلومات نظری یا عملی از سوی معلم به دانش آموز گفته می شود که به میزان آشنایی معلم با روش های تدریس و مهارت های وی در این فن و نوع محتوای مورد انتقال بستگی دارد .

لفظ آموزش و پرورش در مفهوم وسيع به کلیه فرایندهایی اطلاق می گردد که زندگی فرهنگی را برای انسان تأمین کند .این تعریف، تعریفی جامع است، زیرا زندگی فرهنگی، هر سه حوزه معرفی انتقال ارزش ها، انتقال معرفت و انتقال دانش نظری و عملی را در بر گرفته و همه مهارتهای تدریس و محیط های یادگیری را از قبیل حضور فیزیکی، مجازی، یادگیری ترکیبی، محیط بر خط، همزمانی، ارتباط با تأخیر و ... که یادگیرنده در آنها با استاد، یادگیران و منابع در تعامل است، شامل می شود. 
دسته بندی: کتاب » مدیریت

تعداد مشاهده: 5529 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 73

حجم فایل:309 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252