پاورپوینت فصل هفتم کتاب آسیب شناسی روانی جلد یک نوشته رونالد جی کامر (اختلالات افسردگی و دوقطبی)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل هفتم کتاب آسیب شناسی روانی جلد یک نوشته رونالد جی کامر (اختلالات افسردگی و دوقطبی) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 40 اسلاید:

بخشی از متن:
خلق اکثر افراد می آید و می رود احساس شعف یا غمگینی آنها واکنش های قابل درک به وقایع روزمره است و زندگی آنها را چندان تحت تاثیر قرار نمی دهد. با این حال خلق برخی افراد مدت طولانی دوام می‌آورد . افسردگی حالت غمگینی است که در آن به نظر می رسد زندگی تیره و چالش های آن طاقت فرساست. مانی برعکس افسردگی حالت نفس گیر سرخوشی یا حداقل انرژی دیوانه وار است که در آن امکان دارد افراد این عقیده را داشته باشند که دنیا در تصاحب آنهاست.

افراد مبتلا به اختلال افسردگی و فقط از افسردگی رنج می برند الگویی که افسردگی یک قطبی نامیده می شود آنها سابقه مانی ندارند و وقتی افسردگی آنها کاهش می یابد به خلق طبیعی یا نزدیک به طبیعی برمی‌گردد. در مقابل آنهایی که به اختلالات دوقطبی مبتلا هستند دوره های مانی دارند که با دوره‌های افسردگی جابجا می شوند ممکن است به طور منطقی انتظار داشته باشید که برخی افراد الگوی سوم مشکل خلقی مانی یک قطبی را آشکار سازند که به موجب آن فقط به مهمانی مبتلا هستند اما این الگو شایع نیست.
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 4648 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:150 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252