دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ( فصل دوم كتاب اصول بازا

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 31 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي
تعريف مأموريت بازار گرا
مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت
طراحي پرتفوليو كسب و كار
تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار
ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون
ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن
شبکه توسعه محصول/بازار
برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري
همكاري با ديگر بخشهاي شركت
مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي
تقسيم بازار
هدف گيري بازار
تثبيت موقعيت در بازار
چهار پي آميخته بازاريابي
تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي
تحليل بازاريابي
برنامه ريزي بازاريابي
محتواي يك برنامه بازاريابي
پياده سازي بازاريابي
كنترل بازاريابي
بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8878 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:1,244 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 31 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي
    تعريف مأموريت بازار گرا
    مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت
    طراحي پرتفوليو كسب و كار
    تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار
    ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون
    ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن
    شبکه توسعه محصول/بازار
    برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري
    همكاري با ديگر بخشهاي شركت
    مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي
    تقسيم بازار
    هدف گيري بازار
    تثبيت موقعيت در بازار
    چهار پي آميخته بازاريابي
    تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي
    تحليل بازاريابي
    برنامه ريزي بازاريابي
    محتواي يك برنامه بازاريابي
    پياده سازي بازاريابي
    كنترل بازاريابي
    بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 31 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي
    تعريف مأموريت بازار گرا
    مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت
    طراحي پرتفوليو كسب و كار
    تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار
    ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون
    ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن
    شبکه توسعه محصول/بازار
    برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري
    همكاري با ديگر بخشهاي شركت
    مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي
    تقسيم بازار
    هدف گيري بازار
    تثبيت موقعيت در بازار
    چهار پي آميخته بازاريابي
    تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي
    تحليل بازاريابي
    برنامه ريزي بازاريابي
    محتواي يك برنامه بازاريابي
    پياده سازي بازاريابي
    كنترل بازاريابي
    بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي